FANDOM

Els Akuma (アクマ,Akumalit. Dimoni) són màquines creades per el Comte del Mil·lenni. Aquestes màquines són creades a partir de les ànimes d'una persona morta. La principal funció dels Akuma és la de matar humans, per això fan servir unes bales verinoses, o habiltats especials que en contactar amb la persona la transforma en pols. L'única forma d'eliminar els Akuma és utilitzant Innocència, que es troba en les armes o cossos dels exorcistes. Els Akumas poden anar pujant de nivell, sent els més bàsics els de nivell 1.

Level 1 Akuma.jpg

Akuma de nivell 1

Nivell dels AkumaEdit

Quan un Akuma aconsegueix matar una certa quantitat d'humans el seu nivell augmenta.

  • Nivell 0: Quan són creats el seu nivell és 0. L'aparença d'aquest Akuma consisteix en un esquelet metàl·lic a l'interior d'un motlle. Aquest Akuma conté l'ànima de la persona que acaba de morir, i tot i que té voluntat pròpia segueix les ordres del Comte del Mil·lenni.
Level 0 Akuma.jpg

Akuma de nivell 0

  • Nivell 1: S'arriba a aquest nivell quan el Akuma ha matat a la persona que l'ha invocat, prenent la seva aparença humana. Però la seva forma real és la d'una esfera coberta de canons. A la part frontal té una metralleta i sobre d'aquesta la cara de l'Akuma. Per sota tenen una mena de tentacles.
    Les seves bales són la seva única arma i aquestes són verinoses per als humans.
  • Nivell 2: Al nivell 2 els Akuma són diferents entre si, adopten una forma aleatòria amb habilitats característiques, però poden ser iguals. Aquests poden parlar convertits en la seva forma d'Akuma.
  • Nivell 3: Al nivell 3 tots els Akuma es tornen a una forma antropomórfica, però amb una armadura que deixa veure unes parts esquelètiques. L'únic que els diferencia és el color de l'armadura i el pèl. Els Akuma de nivell 3 també poden parlar, hi ha un Akuma que sempre quan comença a parlar diu la paraula "títol".
  • Fusió de Akumas: Són aglomeracions de centenars o de milers de Akumas, la majoria de nivell 3 que acaben generant una sola entitat composta, amb una força molt més gran que la de qualsevol Akuma. Són gegants en comparació amb qualsevol altre Akuma fins i tot els de nivell 2, però com a contrapartida no tenen agilitat ni intel.ligència. Tots ells tenen el mateix aspecte el d'una figura humanoide allargada semblant a una titella. Posseeixen tres, rostres, dos a les galtes i la cara predominant. Tot i ser lents i estúpids, les fusions de Akuma tenen un poder tal que poden destruir una ciutat sencera mitjançant una tècnica tremendament poderosa, l'Estrella Demoniaca, una poderosa descàrrega d'energia carregada amb el verí característic dels Akuma que desprenen des de la seva esquena, acabant amb tot el que hi ha al seu voltant.
    Fak.jpg

    Fusió d'Akumas

  • Nivell 4: Són la classe més poderosa de Akuma. Pel que sembla, el seu nivell és tal que poden ser més poderosos fins i tot que un general o un Noè en el camp de batalla, convertint-se en l'evolució més perillosa. S'ignora els detalls de la seva evolució, com ara la determinada quantitat de víctimes que han assassinar. Tenen forma de follet, són els Akumas més petits i amb una personalitat més infantil que les anteriors.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori