FANDOM

Arystar Krory III
Krory
Estadistiques
Nom Català: Arystar Krory III
Nom Japonès: アレイスター・クロウリー
Nom Romanitzat: Areisutā Kurōrī Sansei
Aniversari: 1 de Desembre
Anys: 28
Alçada: 190 cm(6'3 1/2")
Pes: 77 kg
Color Cabells: Negre i blanc
Color Ulls: Negre
Grup Sanguini: AB
Nacionalitat: Romanès
Relatius: Eliade
Afiliació: Ordre Obscura(Branca Europea)
Arma: Dents
Primera aparició en Manga :
Primera aparició en Anime : Episodi 19
Seiyū: Iwata Mitsuo
Actor de veu:

Arystar Krory(アレイスター・クロウリー, Areisutā Kurōrī?) és un personatge fictici que forma part de l'Ordre Obscura.

AparençaEdit

Krory es un noi alt, té com una de les seves característiques les orelles punxegudes i el seus ullals afilats. Ell Té el cabell curt i negre amb un serrell que cau en la seva cara. El seu uniforme d'Exorcista es un mantell. Quan la seva Inocencia s'activa el serrell blancs es posen de punta, els seus trets facials adquireixen un aspecte més salvatge, els seus ulls es tornen negre i les seves dents són també molt més pronunciades.

Arystar

Arystar Krory

PersonalitatEdit

Krory ha portat una vida molt protegida abans d'esdevenirse un exorcista, per tant quan es tracta de situacions normals és molt ingenu (sovint còmicament). Krory és també molt sensible, cosa que el porta a ser massa emocional donant per resultat que plori per alguna cosa petita. En canvi la seva personalitat quan la seva innocència està activada és absolutament diferent. Un cop Krory beu sang de Akuma es converteix en un berserker violent assedegat de sang amb una força increïble i la ràbia silvestre en el combat. Ell és viciós, però segueix lleial i no fará mal a algú que sap que és un aliat. Finalment, aquestes dues personalitats es fusionen, però, continuen sent independents, el que permet cert grau de control.

Krory arystar

Krory amb l'Inocencia Activa

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori