FANDOM

Inocencia, també coneguda com Arma Anti-Akuma, és la font d'energía que impulsa l'Orde Obscura. La inocencia és també l'arma que utilitzen els Exorcistes per a derrotar i purificar els Akuma.

La innocència és utilitzada per els exorcistes elegits. Cada peça d'innocència és diferent i és creada específicament para el seu ús. Originalment era un cub d'or, amb inscripcions del que Hevlanska va descriure com una antiga profecia: Els nostres descendents, hem lluitat amb l'obscuritat, i són una espècie en extinció. Haurà calamitat en el futur, aixì que deixem ací aquest missatge per a ajudar-vos. Es revela que el cub va ser fet per gent que va lluitar contra el Comte del Mil·lenni, i en el procés el món va ser destruit per una gran inundació, on sols Noé i la seva família van sobreviure. La innocència es va dispersar, finalment, en 109 peces de tot el món.

L'agenda de l'Orde Obscura és trobar tots els fragments d'innocència, així com els seus usuaris per a derrotar el comte Mil·lenni i els seus seguidors. La innocència és l'única cosa que pot destruir els Akuma sense destruir la seva alma, i ferir el Mil·lenni i els membres de la família Noé. Noé i el Comte tenen la capacitat de destruir els fragments de la innocència aplastant-los amb les seues mans.

Si un tros d'innocència ha decidit que aquell que l'utilitza ha pecat o no el reconeixerà més com a mestre, l'exorcista es convertirà en un caigut. Ací és on la innocència es fa càrreg completament del corp de l'exorcista i el convertirà en un monstre, destruint tot el que l'envolta. No hi ha cura per a això i al final, l'afectat es cremarà i morirà en 24 hores.

Llista de Inocencia Edit

Allen Walker.jpg
5.jpg
Lenalee.gif
Lavi-110.jpg
Arystar.png

1.- Crown Clown (usuari: Allen Walker) Tipus: paràsit

2.- Mugen (usuari: Kanda Yu) Tipus: equip

3.- Dark Boots (usuari: Lenalee Lee) Tipus: equip i desprès vidre

4.- Ōdzuchi Kodzuchi(usuari: Lavi) Tipus: equip

5.- ???? (usuari: Arystar Krory III) Tipus: paràsit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori