FANDOM

Miranda Lotto
MirandaLotto
Estadistiques
Nom Català: Miranda Lotto
Nom Japonès: ミランダ・ロットー
Nom Romanitzat: 'Miranda Rottō'
Aniversari: 1 de Gener
Anys: 26
Alçada: 168 cm(5'6")
Pes: 45 kg (99lbs)
Color Cabells: Marró fosc
Color Ulls: Marró
Grup Sanguini: O
Nacionalitat: Alemana
Relatius: Desconegut
Afiliació: Ordre Obscura(Branca Europea)
Arma: Time Record
Primera aparició en Manga :
Primera aparició en Anime : Episodi 09
Seiyū: Toyoguchi Megumi
Actor de veu:

Miranda Lotto és un personatge fictici i membre de l'organització religiosa coneguda com l'Ordre Obscura, en el anime i el manga la sèrie D.Gray-man per Hoshino Katsura. El seu rellotge causa que retrocedeixi el temps al seu poble, que va començar quan ella era capaç de connectar-se amb la innocència del rellotge.

PersonalitatEdit

Sovint se sent inferior i inútil, en part perquè va ser acomiadada de tots els centenars de llocs de treball que prèviament havia tractat de realitzar. Mentre que ella pot ser solitaria i estar separada de la resta del món, ella és una persona amable i cordial que realment vol fer el seu millor esforç i ajudar als altres. El seu maldestre i de vegades la naturalesa erràtica és sovint el tema de l'alleujament còmic de la sèrie. Ella tendeix a demanar perdó constantment per tot el que fa, tot i que l'acte és de gran ajuda. La seva actitud d'impotència sembla posar nerviós al company Yu Kanda. A la seva ciutat natal, va ser burlada i ridiculitada sovint en una cançó dels nens del poble, que veia en la seva presència com una mena de maledicció.

AparençaEdit

MirandaLotto2

Miranda té la pell pàlida i cercles foscos al voltant dels ulls. Inicialment, anava amb els cabells recollits en una trossa, i portava un vestit que la feia semblar molt més gran del que és. Des de la trovada amb Allen Walker i Lenalee Lee i al començar la seva recerca per convertir-se en un exorcista, porta el cabell solt i ha optat per usar roba lleugerament menys conservadora. Miranda també ha estat vist amb guants per cobrir les cicatrius de punxades a les mans.

Miranda és l'única exorcista que controla una arma Anti-Akuma no ofensiva, i sovint la manté activa fins i tot després d'assolir el seu límit físic. Quan es va assenyalar que per mantindre la seva innocència activada per la durada del viatge al Japó hauria de romandre desperta, va contestar que podia mantenir-se desperta durant dies. Ella atribueix això a la seva profunda depressió per la pèrdua de tants llocs de treball en el passat.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori